Nuffnang

Nuffnang

Thursday 11 April 2013

Undilah Kami Untuk Masa Depan Kucing

Salam olz.. Mood mengundi dah melanda. Sementara tu kami nak post gelagat2 si comel beraksi nak menang undi untuk pilihan raya kucing vs anjing PRKA13... layanzzz

"Ah tidakkk..kenapa kau yang terpilih jadi wakil bulus.. amek kaww.."
Peringkat Pemilihan calon

"Bertenang ahli dewan bulus sekalian.Pemilihan calon berdasarkan kriteria2 yang dah ditetapkan dalam buku ni. Saya yakin kita akan menang besar menentang parti anjing"
Kata Ketua parti bulus

Sayalah wakil bulus dun Whiskas.undilah saya

"Undilah saya, saya janji akan memperuntukan sebuah kolam besar bebas buaya untuk kamu dan kaum kerabat."
Seekor wakil bulus cuba meraih undi dari rakyat jelata 

"Nampaknya itik2 dh terpengaruh dgn bulus..Hmm..kena cari manifesto sesuai untuk pancing undi.."
Anjing bakal merangka manifesto meletop

"Undi saya untuk kesejahteraan semua.Saya berjanji akan memberikan treat percuma kepada pengundi saya"
Salah seekor anjing berucap

"Jangan harap kau boleh menang,aumm"
Pergaduhan berlaku antara wakil rakyat

Berlangsung hari mengundi...jeng3.. mari kita tengok siapa yang menang

"Harap2 semua wakil bulus menang"

Banyaknya undian nak kena kira. pening kepala zorro.

"Tak kira siapa pemenang,  moh la kita berbaik ye"

Dengan ini di isytiharkan Parti Bebas Encik Nab telah menang kerusi penuh bergaya dengan majoriti 10 undi.

APAKAH????!!!!

No comments:

Post a Comment